کلمة المفتاح customer satisfaction / (251 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روحانی پور، سید مهدی ؛ عموزاد مهدیرجی، حنان ؛ احسانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : جعفرنژاد چقوشی، احمد ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (33 صفحة - من 182 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایت مشتریفراترکیبکیفیت محصولکیفیت تولید
-
2.
كاتب مسؤول : Tabasi Lotfabadi، Vahideh ؛ مؤلف : Karimi، Nasim ؛ Ghasempour Ganji، Seyedeh Fatemeh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 239 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:customer satisfactionRisk-takingPerceived valueProactiveEntrepreneurship Marketing
-
3.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
4.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برند
-
5.
مؤلف : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
6.
مؤلف : Saadati، Hossein ؛ Afsharirad، Majid ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»December 2023, Volume 15 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 155 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:AHPcustomer satisfactionInternet Bankingretail bankingdigital banking
-
7.
مؤلف : وارسته، ریحانه ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، احمد ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»پاییز 1402- شماره 134 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیآینده پژوهیخدمات پس از فروشرضایتمندی مشتریانرگرسیون گام به گام
-
8.
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط بامشتری الکترونیک بر قابلیتهای نوآوری اماکن ورزشی: نقش تعدیل-گری کوید-19
كاتب مسؤول : پاشایی، سجاد ؛ مؤلف : گل محمدی، حامد ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیرضایت مشتریوفاداری مشتریcovid-19مدل موفقیت E-CRM
-
9.
مؤلف : مهرآرا، اسدالله ؛ بهرام زاده، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (19 صفحة - من 941 إلی 959 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیکرفتار مشتری
-
10.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (47 مقالة)
- علمی-پژوهشی (30 مقالة)
- A (13 مقالة)
- الف (12 مقالة)
- B (11 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- د (3 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- C (2 مقالة)