کلمة المفتاح impulsive buying behavior / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1217 إلی 1235 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خرید ناگهانیاعتباربخشی مدل
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کمیابیرفتار خرید ناگهانیتجربه سفرگردشگرانپیامرزرو
-
3.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : گلستانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 13 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کمیابیرفتار خرید ناگهانیتجربه سفرانگیزش برای خرید ناگهانیرزرو آنلاینگردشگرانپیامرزرو
-
4.
مؤلف : Golalizadeh، Fatemeh ؛ Ansari، Azarnoush ؛ كاتب مسؤول : Ranjbarian، Bahram ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentionperceived service qualityluxury productsimpulsive buying behaviorcosmetic products
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)