کلمة المفتاح intervening variables / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وحیدی ایری سفلی، حسین ؛ نصرالله نیا، محمد ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛ كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاییز 1403 - شماره 74 التصنيف: الف/ISC (29 صفحة - من 261 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریانبازاریابی تعاملی محتوا محورمتغیرهای علیمتغیرهای مداخله گرمتغیرهای زمینه ایمشتریمدیریت دانش مشتریمشتریانمدلمدیریتبـارویکرد مدیریت دانش مشتریان
-
2.
مؤلف : Zarras، Konstantinos ؛
مجلة:World Sociopolitical Studies»Summer 2024, Volume8 - Number 3 التصنيف: ب/ISC (30 صفحة - من 559 إلی 588 )
الکلمات المفتاحية:MENAEUforeign policySystemic Constraintsneoclassical realismintervening variables
| مجلة (عدد المقال) |
|---|
| مجلة World Sociopolitical Studies 1 |
| مجلة مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
causal variablesconsequences of the modelcontent-oriented interactive marketingContextual VariablesCustomer Knowledge ManagementEUforeign policyMENA