کلمة المفتاح Service Marketing Mix / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، نجم الدین ؛ میرگوشه، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:آمیختههای بازاریابی خدماتفروش نام تجاریفرایند تحلیل بکهای فازی (FANP)بازاریابی خیرخواهانه
-
2.
مؤلف : ابرقویی، ناصرصدرا ؛ احمدی ندوشن، مهدی ؛ صفاری دربرزی، علی ؛ نعمتی بنادک، احمدرضا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 19 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعملکردخدماتآمیزه بازاریابی خدماتسازمانهای غیرانتفاعیبازارکارکنانسازمانآمیخته بازاریابی