کلمة المفتاح Tetra Class Model / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی، مسعود ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1393 - شماره 88 ISC (23 صفحة - من 181 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از خدماتمدل تتراکلاستحلیل تشابهرضایت مشتریخدمات پس از فروشرضایت مشتریانسایپاخدماتکارکنانپژوهشپرسشنامه
| مجلة (عدد المقال) |
|---|
| مجلة فرآیند مدیریت و توسعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
After Sales Servicescorrespondence analysiscustomer satisfactionsatisfaction of servicesتحلیل تشابهخدمات پس از فروشرضایت از خدماترضایت مشتریمدل تتراکلاس