کلمة المفتاح عملکرد بازاریابی / (67 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرزامی، محمد ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات یازدهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف: ملی (9 صفحة - من 88 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیریفرهنگ سازمانیتغییرات بازارعملکرد بازاریابینیازهای مشتریان
-
2.
مؤلف : کلکته چی، نوید ؛ كاتب مسؤول : جلالی، سید مهدی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف: عالمي (21 صفحة - من 463 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:ظرفیت جذبعملکرد بازاریابیمشارکت مدیریت ارشدهمسانسازی رسانههای اجتماعی
-
3.
كاتب مسؤول : میریوسفی، سیدجلیل ؛ مؤلف : بخشنده، حسین ؛ علی اسماعیلی، عارفه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1404 - شماره 45 التصنيف: ب (15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ نوآوریجهتگیری استراتژیکسازمانهای ورزشیعملکرد بازاریابی
-
4.
مؤلف : رادفر، محمدرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1403 - شماره 8 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییعملکرد مالیعملکرد بازاریابیمدیریت برند
-
5.
مؤلف : مجیدی جمنانی، مائده ؛ میری رستمی، سید علی ؛ فتاحی، مجید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1403 - شماره 95 (21 صفحة - من 664 إلی 684 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندهوش تجاریعملکرد بازاریابی
-
6.
مؤلف : بهزادنیا، مهرداد ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ دهقان اشکذری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1403 - شماره 54 التصنيف: ب/ISC (34 صفحة - من 101 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:روش کیوعملکرد بازاریابیاستارتاپفناوری مالیاستارتاپهای حوزۀ فینتک
-
7.
مؤلف : احمدی اصفهانی، آرش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف: عالمي (18 صفحة - من 2 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیرسانه های اجتماعیعملکرد بازاریابیشرکت های کوچک و متوسط صنعتی
-
8.
مؤلف : زواره اردستانی، زهرا ؛ علیخانی، محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف: عالمي (10 صفحة - من 978 إلی 987 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاریابیبازاریابی دیجیتالقابلیت بیان برندشرکتهای فعال در پارک علم و فناوری پردیس
-
9.
مؤلف : تقی پور، مجتبی ؛ محمد هاشمی، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف: عالمي (15 صفحة - من 2510 إلی 2524 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولمدلسازی معادلات ساختاریعملکرد بازاریابینوآوری بازاریابی
-
10.
نقشه شناختی و سناریونویسی همخلقی ارزش در استارتاپهای حوزه فینتک مبتنی بر ارتقای عملکرد بازاریابی
مقالةمؤلف : بهزادنیا، مهرداد ؛ حاتمی نسب، سیدحسن ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات نوین در مدیریت و سازمان»تابستان 1403، سال اول - شماره 2 (36 صفحة - من 107 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازاریابیهمخلقی ارزشنگاشت علّیاستارتاپهای فینتکینقشهمشتریمؤلفههای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (8 مقالة)
- مؤتمر ملی (4 مقالة)