آذر 1399، سال سوم - شماره 31
-
كاتب مسؤول : شهیدی پاک، دکتر محمدرضا ؛
(9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:عطارمنطق الطیرمولاناحفصیانتصوف فلسفیابن سبعینمحی الدین عربیادبیات عرفانی و تصوف
-
مؤلف : سهیل واثق، احمد ؛ كاتب مسؤول : زارع، محمدحسن ؛
(11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:رشد اقتصادینوسانات نرخ ارزاقتصاد افغانستانصنعت افغانستان
-
كاتب مسؤول : مومنی کوهستانی، امیرمحمد ؛
(9 صفحة - من 22 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ریاضیون هیلیبدفهمیتکالیف مهارت محور
-
كاتب مسؤول : فهندژ سعدی، پری ؛ مؤلف : نعمت اللهی، سوسن ؛
(9 صفحة - من 31 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیتجاریسازی دانشپژوهشهای دانشگاهی
-
كاتب مسؤول : حیدری پور، جواد ؛ مؤلف : طالب پور، مهدی ؛ اسدالهی، احسان ؛
(17 صفحة - من 40 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:محیطیعوامل سخت افزاریدانشـگاه هـا و موسسات آموزش عالیمنطقه 9نرم افزاریراهکارهای کیفیت بخشی
-
كاتب مسؤول : جلائی نوبری، حسین ؛
(12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:اسلامبهداشتدنداندهانسیره معصومین علیهمالسلام
-
مؤلف : عبدی، رسول ؛ كاتب مسؤول : اسعدی باشبلاغ، رقیه ؛
(15 صفحة - من 69 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:نوع حسابرسرقابت در بازار محصولچسبندگی انتظارات مدیرانشرکت های بورسی
-
مؤلف : هاشمی نژاد، سمیه ؛
(10 صفحة - من 84 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:طرح واره های ناسازگار اولیهخیانت زناشوییصفات تاریک شخصیت
-
كاتب مسؤول : قاضوی، سیدحسین ؛ مؤلف : عزیزی ضیابری، لیلا سادات ؛ اسدی، جوانشیر ؛
(14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:وسواسحافظه فعالاختلال وسواس فکریتوجه پایدارف فراشناخت
-
كاتب مسؤول : مسعودی جوزچال، نوروزعلی ؛
(12 صفحة - من 108 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:شرط ضمن عقدفقه امامیهداوری تجاری بین المللیشروط مستقل
-
كاتب مسؤول : رحمتی، روح اله ؛ مؤلف : محمودنژاد، دنیا ؛ اسدی، رضا ؛ شفیعی، صابر ؛
(11 صفحة - من 120 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسدانش آموزانآموزش اوریگامی
-
كاتب مسؤول : رحیمی، کبری ؛ مؤلف : رحیمی، سعدالله ؛
(11 صفحة - من 131 إلی 141 )
-
كاتب مسؤول : حضرتی رازلیقی، محمدامین ؛ مؤلف : ساداتی نژاد، سیدمحمد ؛
(18 صفحة - من 142 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:سیاست خارجیآمریکارژیم صهیونیستیآرماگدونبنیادگرایی مسیحینبرد خیر و شر
-
كاتب مسؤول : فلاحیان، پریماه ؛ مؤلف : معقولی، نادیا ؛ نتاج مجد، عطیه ؛
(9 صفحة - من 170 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریکیفیت ادراک شدهبیلبوردارزش ویژه برندتمایل به خریدآگاهی و تداعی