تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
مؤلف : جلالی، مهدی ؛ هژبرنیا، زهرا ؛ ندری، امیر ؛ كاتب مسؤول : علم، شهرام ؛
(13 صفحة - من 15 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خبرتحلیل محتواورزشاستان خوزستانسازمان صدا و سیما
-
كاتب مسؤول : جوانی، وجیهه ؛ مؤلف : نیری، شهرزاد ؛
(13 صفحة - من 28 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مصرفکننده
-
كاتب مسؤول : زرگرزاده اصفهانی، محمد ؛ مؤلف : زمانی، شاهو ؛ حیدریان، الهه ؛
(16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رفتارهای اخلاقیمیزان فعالیت بدنینگرش فرد در مورد تصویر بدنی خودشبکههای اجتماعی
-
مؤلف : میرصفیان، حمیدرضا ؛ اکبرنژاد دهمیانی، سحر ؛ کاتبی جهرمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : کلاته سیفری، معصومه ؛
(15 صفحة - من 57 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیحمایتحضورنظریه داده بنیاد
-
مؤلف : آقاخانی، علی ؛ رضایی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛
(10 صفحة - من 72 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تنشتعاملات بینالمللیدیپلماسی فوتبالگفتمان سیاسی
-
مؤلف : زارعی، فرشته ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
(11 صفحة - من 82 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتیادگیری سازمانیتوانمند سازی کارکنانهیئتهای اسکیت
-
كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛ مؤلف : فتحی، فرهاد ؛ سیوان نوری، محمد ؛
(9 صفحة - من 93 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیگردشگری زمستانیتوسعه گرد شگری