بهار و تابستان 1402 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : اردلانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : مهدوی، هامون ؛
(30 صفحة - من 3 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:دفاع مقدسنشانه شناسی گفتمانیعکاسی جنگآلفرد یعقوب زاده
-
كاتب مسؤول : جلیلوند خسروی، مسعود ؛ مؤلف : کریمی، مرضیه ؛
(29 صفحة - من 35 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:رسانهمخاطبمدیریت مصرفمصرف آباقناع
-
مؤلف : حاجی محمدجعفر، مریم ؛ کریمی فیروزجایی، علی ؛ كاتب مسؤول : سید ابراهیمی، فاطمه ؛
(22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتنشگردشگریکنشنشانهمعناشناسی
-
مؤلف : حسنی دخت، سودابه ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ رشیدی، احتشام ؛ كاتب مسؤول : زرگر، سیدمحمد ؛
(23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:رسانهاعتمادبحران کووید 19رسانه خبری اعتمادساز
-
مؤلف : حسینی، سید حمید ؛
(23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:علومشناختیسیاستگذاری رسانهایمدل سیاستگذاری رسانهایصداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
-
كاتب مسؤول : رزمجو، علی اکبر ؛ مؤلف : مژدهی فر، شیوا ؛
(29 صفحة - من 143 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگهویتهویت اجتماعیادبیات کهنبرنامه رادیویی
-
مؤلف : زمانی عظیم، هوشنگ ؛ رونقی نوتاش، مهناز ؛ كاتب مسؤول : راودراد، اعظم ؛
(31 صفحة - من 175 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگفتمانسیاستگذاری فرهنگیفیلمتولیدات هنری
-
مؤلف : سرافراز، پرنیان ؛ رستگار، یاسر ؛ كاتب مسؤول : نیکخواه، هدایت الله ؛
(28 صفحة - من 209 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:قانونگریزیبندرعباسمصرف موسیقیسرمایهفرهنگیواژگان کلیدی: موسیقی
-
كاتب مسؤول : شاکری، محمدعلی ؛ مؤلف : بشیر، حسن ؛
(31 صفحة - من 239 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:جریان سازیاخبار جعلیشبکههای اجتماعی
-
مؤلف : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ كاتب مسؤول : رحمان زاده، علی ؛
(25 صفحة - من 273 إلی 297 )
الکلمات المفتاحية:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایران
-
كاتب مسؤول : مجیدی قهرودی، نسیم ؛ مؤلف : اصالتی، محمد علی ؛ دادگران، محمد ؛
(26 صفحة - من 301 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتلویزیونتبلیغات تجاریاقناعروش های اقناعی
-
مؤلف : همراز، ویدا ؛ لبیبی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : شهبازی، محمد ؛
(25 صفحة - من 329 إلی 353 )
الکلمات المفتاحية:رادیوارزش های اجتماعیآگهی خدمات عمومی