پاییز 1390 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : دیانی، محمد حسین ؛
(4 صفحة - من 5 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:دوره کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانیتدریسپیشآگاهیمدرساندورة کارشناسی کتابداری و اطلاعرسانیدانشجویاندانشچالش
-
مؤلف : کشوری، مریم ؛
(24 صفحة - من 9 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی اجتماعیکتابخانههای عمومیکتابخانههای عمومیبازاریابی تجاریترویج
-
مؤلف : گلینی مقدم، گل نسا ؛ مبلغی، مصطفی ؛
(18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:همکاری علمیدانشگاه شاهدنمایه های غیر استنادیهم نویسندگینمايههاي غير استنادينویسندگیپژوهشتولیدات علمیهمکاری علمی
-
مؤلف : آبام، زویا ؛ فتاحی، رحمت الله ؛ پریرخ، مهری ؛ صالحی فدردی، جواد ؛
(32 صفحة - من 51 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:وبفرامتنویژگیهای فردیجستجوی مرورینظامهای فراپیوندیاطلاعاتکاربرانصفحات وبعملکرددانشجویان
-
مؤلف : زاهدی، راضیه ؛ دانش، فرشید ؛ اسفندیاری مقدم، علی رضا ؛
(28 صفحة - من 83 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:سازماندهی دانشکتابخانه های دیجیتالاسکاسواژگان کنترل شدهكتابخانههاي ديجيتالدیاطلاعاتوببازیابی اطلاعات
-
مؤلف : قاسمیان، محمد ؛ خسروی، احمد ؛ کریمی، شهلا ؛
(24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:وبلاگهای کتابداری ایرانوبلاگوبلاگهای کتابداری ایراناطلاعاتکتابداریکتابدارانوبلاگهای کتابداری و اطلاعرسانی
-
مؤلف : دیانی، محمد حسین ؛ قاسمی تیتکانلو، کبری ؛
(28 صفحة - من 135 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیآمیخته بازاریابیفاصله مکانی تا کتابخانهکتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدکتابخانهاطلاعاتدانشجویانکتابخانه مرکزیامانتپژوهشبازاریابیدانشگاه
-
مؤلف : نیازی، عیسی ؛ ابونوری، اسماعیل ؛
(30 صفحة - من 163 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیسرمایه فکریرتبه بندیسرمایه مشتریسرمایه فرایندیسرمایه نوآوریرتبهبنديدانشگاه علوم پزشکی مازندرانکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
-
مؤلف : التماسی، مهشید ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛
(32 صفحة - من 193 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:خدمات مرجعآموزش کتابداریآموزش خدمات مرجعاطلاعرسانیکتابداری در ایراناطلاعرسانياطلاعاتکتابخانههاکتابدارانآموزش
-
مؤلف : گرایی، احسان ؛ جلیل پور، پیمان ؛
(26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلاقیتایده هاالگوی ارتباطیکتابخانه های دانشگاهی دانشگاه شهید چمراندانشگاه جندی شاپوراهايدههاكتابخانههاي دانشگاهي دانشگاه شهيد چمراندانشگاه جندي شاپوراهوازکارکنانمدیران
-
مؤلف : لگزیان، محمد ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(27 صفحة - من 251 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریرضایتمندی اطلاعاتی مشتریرضایتمندی اطلاعاتی مشتریمشتریبومشناختی