نیمه دوم 1389 - شماره 3
-
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ اخروی، امیر حسین ؛ ابراهیمی پور، محمد جواد ؛
(30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مدلدانشگاهصنعتتجاری سازیدفتر انتقال فناوری (TTO)
-
مؤلف : نصرالهی، خدیجه ؛ فریدونی ناغانی، عاطفه ؛
(29 صفحة - من 31 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیفرآیند خود توضیح جمعی میانگین متحرکقیمت سیمان
-
مؤلف : واحدیان، عابدین ؛ هنگوال، محمد ؛ ملک زاده، غلامرضا ؛
(24 صفحة - من 60 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:هزینه منفعتسامانه تجارت الکترونیکبلیط الکترونیکی اتوبوسرانی
-
مؤلف : ربیعی، علی ؛ نوروزی، مهشاد ؛
(26 صفحة - من 84 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیفناوری اطلاعاتساختار سازمانیمدیریت دانشمنابع انسانیمدل هیسیگ
-
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ دهنوی، محمد حسین ؛
(18 صفحة - من 110 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:فردگراییفرهنگ ملیمردسالاریتجارت الکترونیکجمع گراییفاصله قدرتزن سالاریپرهیز از ابهامنگرش بلند مدت و کوتاه مدتمدل فرهنگ ملی هافستد
-
مؤلف : بافنده ایمان دوست، صادق ؛ فهیمی فرد، سید محمد ؛ آراسته، شادان ؛
(17 صفحة - من 128 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتپیام کوتاهشهر مشهدالگوی لاجیت
-
مؤلف : پیرایش نقاب، محمد علی ؛ دانشور کاخکی، محمد ؛
(26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:سیستم خبرهرضایت مشتریسنجش فرآیند