بهار 1396 - شماره 64 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
(17 صفحة - من 9 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
مؤلف : محمدی، نبی الله ؛ نجف بیگی، رضا ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
(22 صفحة - من 27 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:آسیبشناسیمدیریت منابع انسانیمدل راهبردی انتخاب و پایداری
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ سلطانی، ایرج ؛ قلی زاده، مریم ؛
(24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تکنیک دلفی فازیسرآمدی سازمانیمدلهای سرآمدیشاخصهای سرآمدی
-
مؤلف : اعرابی، فاطمه السادات ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ سیدجوادین، سیدرضا ؛
(25 صفحة - من 73 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عملکردالگوی تعاملیموسسات پژوهشیاستراتژی منابع انسانیاستراتژی ارتباطات
-
مؤلف : قربانی، محمود ؛ عبدالهی، محمدعلی ؛
(20 صفحة - من 98 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایهویت سازمانیسرمایه روان شناختیرفتار سازمانی مثبت گرا
-
مؤلف : گورکی، احسان ؛ معصومی، رحیم ؛ نگهداری، سعیده ؛ معصومی، سیدجلیل ؛
(16 صفحة - من 118 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:حجم کارزمانسنجیکارسنجیبرآورد نیروی انسانیامور اداری و دفتری
-
مؤلف : تختایی شهی، مریم ؛ محمدی پور، رحمت اله ؛ همت فر، محمود ؛
(19 صفحة - من 134 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیکاراییدانشگاه آزاد اسلامیبودجهریزی بر مبنای عملکردصرفه اقتصادیمدیریت مالی راهبردیبودجهمدیریتبودجهریزی عملیاتی