پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : رحیمی، فرج اله ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رضایی، اعظم ؛
(22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:هوش سازمانیتفکر راهبردی فردیتفکر راهبردی گروهیمدلیابی ساختاری PLSمدل HLM
-
مؤلف : روانستان، کاظم ؛ آقاجانی، حسنعلی ؛ صفایی قادیکلایی، عبدالحمید ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
(22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:راهبردتابآوریشکستایرانخودروزنجیره تامین
-
مؤلف : فشارک، فرزاد ؛ صحت، سعید ؛ موسوی، سیدمحسن ؛
(23 صفحة - من 57 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهشرکتهای کوچک و متوسطرشد کسب و کارجهتگیری برندمنابع برند
-
مؤلف : میرفخرالدینی، سیدحیدر ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ محمدی، مهران ؛
(29 صفحة - من 81 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی استراتژیکماتریس QSPMتکنیک ویکورتحلیل مپکاستراتژیماتریساولویتاولویتبندی استراتژیاستراتژیها
-
مؤلف : دانایی، ابوالفضل ؛ معین، مسلم ؛
(31 صفحة - من 111 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیعملکرد سازمانیرسانههای اجتماعی
-
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
(23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی رابطهمندرضایتمندی مشتریان
-
مؤلف : آزادبخت، الیزا ؛ خانی، ناصر ؛
(30 صفحة - من 167 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانش مشتریشهرک صنعتی شهرستان خرمآباد