پاییز 1396 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science)
-
مؤلف : قاسمی، مسعود ؛ درتاج، فریبرز ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ سرابی، صدیقه ؛
(29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:پیش از دبستانآموزش حس عددکودکان در خطرمشکلات ریاضی
-
مؤلف : حسینخانزاده، عباسعلی ؛
(22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:پرخاشگریدانشآموزانتوانایی خودنظم بخشی
-
مؤلف : شیشه فر، سپیده ؛ کاظمی، فرنگیس ؛ پزشک، شهلا ؛
(25 صفحة - من 53 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:شادکامیواقعیت درمانیمسئولیت پذیریکودکان درخودمانده
-
مؤلف : خسروتاش، پریسا ؛ ابوالمعالی الحسینی، خدیجه ؛ هاشمیان، کیانوش ؛
(36 صفحة - من 78 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییدانش آموزاناختلال ریاضیآموزش اجتماعی- هیجانیعملکرد توجه مداوم
-
مؤلف : فلاح چای، سیدرضا ؛ موذن جامی، عارفه ؛ فلاحی، مریم ؛
(19 صفحة - من 115 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:والدینسازگاری زناشوییاختلال اوتیسماسترس والدینیراهبردهای مقابله مذهبی
-
اثربخشی مداخله هدفمند خواندن مبتنی بر پاسخ به مداخله بر درک مطلب دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ویژه
مؤلف : فرامرزی، سالار ؛ محمدزاده، عادل ؛
(24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبپاسخ به مداخلهناتوانی یادگیری ویژهمداخله هدفمند خواندن
-
مؤلف : کاوه قهفرخی، منیژه ؛ تابع بردبار، فریبا ؛
(23 صفحة - من 161 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابطرح واره های ناسازگار اولیهرفتار خوردن آشفته
-
مؤلف : هاشمی ملکشاه، شهناز ؛
(25 صفحة - من 135 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:شیوههای فرزندپروریآموزش والدین آدلریاختلال نارسایی توجه بیشفعالی