زمستان 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : لطفی عظیمی، افسانه ؛ افروز، غلامعلی ؛ درتاج، فریبرز ؛ نعمت طاوسی، محترم ؛
(13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیانگیزش تحصیلیمسند مهارگری
-
مؤلف : صالحی، کیوان ؛ بازرگان، عباس ؛ صادقی، ناهید ؛ شکوهی یکتا، محسن ؛
(32 صفحة - من 14 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:سنجش عملکردمدارس ابتداییروش کیفیتجربه زیستهبرنامه ارزشیابی توصیفیادراک معلمان
-
مؤلف : پرزور، پرویز ؛ بشرپور، سجاد ؛
(15 صفحة - من 46 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اختلال یادگیری خاصبیانگری هیجانیتنظیم خلق منفی
-
مؤلف : دلاورپور، محمداقا ؛ حسینچاری، مسعود ؛
(26 صفحة - من 61 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتراهبردهای مقابله ایدانش آموزان دبیرستانیدلزدگی تحصیلی
-
مؤلف : باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ تب، سمیه ؛
(25 صفحة - من 87 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفریناعتماد سازمانیعملکرد تیمیکارآمدی جمعی
-
مؤلف : عسگری، مهراتا ؛ حیدری، علیرضا ؛ عسگری، پرویز ؛
(19 صفحة - من 112 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:نگرش مذهبیرابطه هوش معنویبهزیستی روانشناختی و اضطراب وجودی
-
مؤلف : شریعتمدار، اسیه ؛ نعیمی، مریم ؛
(13 صفحة - من 131 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانانگیزه پیشرفتسبک های مقابله ایمقابله ناکارآمدمقابله کارآمد
-
مؤلف : عیسی مراد، ابوالقاسم ؛
(12 صفحة - من 144 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:اجتماعیآسیب شناسیشهر تهرانرفتاریدانش آموزان متوسطه
-
مؤلف : حاتمی، محمد ؛ صادقی راد، سعید ؛ حسنی، جعفر ؛
(20 صفحة - من 156 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناختلال سلوکمهارت های ارتباطیتکانشگری
-
مؤلف : بیات، مرضیه ؛ هاشمی، زهرا ؛ نقش، زهرا ؛
(20 صفحة - من 176 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای شناختیارزش تکلیفخودکارآمدی زبان انگلیسیساختار هدف های ادراک شده کلاس درساضطراب یادگیری زبان خارجی
-
مؤلف : محمدی چمناری، حسین ؛ کرمی پور، مجتبی ؛ نعمتی، محمد علی ؛
(15 صفحة - من 196 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیمهارت های کارآفرینیمهارت های ارتباطی و ارتباط اثربخش