بهار 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : طالبی، سعید ؛ زارع، حسین ؛ رستگار، احمد ؛ حسین پور، امین ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیدرگیری تحصیلیتحلیل عاملی اکتشافی
-
مؤلف : مقامی، حمیدرضا ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛ نوروزی، داریوش ؛
(23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری الکترونیکییادگیری و یاددارییادگیری تلفیقییادگیری حضورییادگیری مجازی
-
مؤلف : کسکه، شهاب ؛ پرداختچی، محمد حسن ؛ صباغیان، زهرا ؛ توفیقی، جعفر ؛ ایرانمنش، مهدی ؛
(40 صفحة - من 41 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:الگوی راهبریراهبری دانشگاهذینفعان دانشگاهنقش آفرینان دانشگاه
-
مؤلف : عباسیان، حسین ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ قهرمانی، محمد ؛
(26 صفحة - من 81 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیرضایت شغلیتعهدسازمانیسبک رهبری توزیعیخوشبینی تحصیلی
-
مؤلف : مجاهدی، زهرا ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛ کیامنش، علیرضا ؛ خادمی، ملوک ؛
(29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیهوش های چندگانههوش وکسلرکارکرد آموزشی و دانش آموزان دوره متوسطه اول
-
مؤلف : اللهیاری، عباسعلی ؛
(11 صفحة - من 137 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینینوآوری و خودشکوفایی
-
مؤلف : اسکندری، محدثه ؛ خراسانی، اباصلت ؛ یمنی، محمد ؛
(28 صفحة - من 149 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریتجربه رایانهایبرداشت ذهنی از مفید بودنبرداشت ذهنی از آسانی استفادهمتغیر تعدیل کننده و متغیر واسط های
-
مؤلف : نعمتی، محمد علی ؛ محسنی، هدی السادات ؛
(18 صفحة - من 177 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهفناوریدانشصنعت و دولت
-
مؤلف : حاتمی، محمد ؛ احمدیان، علیرضا ؛ خانجانی، آتوسا ؛ وفایی، مهناز ؛
(24 صفحة - من 195 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:استرس شغلیپلیسعلائم روانشناختیآموزش واقعیت مجازی
-
مؤلف : نصری، صادق ؛
(56 صفحة - من 219 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانسلامت روانینگرش مذهبیعوامل فشارزا دانشجویی
-
مؤلف : عسگری، پرویز ؛
(19 صفحة - من 275 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:اضطراب ریاضینگرش ریاضی و انگیزه پیشرفت
-
مؤلف : یونسی، جلیل ؛ دلاور، علی ؛ اسکندری، فرزاد ؛ فلسفی نژاد، محمدرضا ؛ فرخی، نورعلی ؛
(19 صفحة - من 295 إلی 313 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل حساسیترویکرد بیزیتحلیل چندسطحیآزمون تیمز پیشرفته (TIMSS)
-
مؤلف : محبی، عظیم ؛
(17 صفحة - من 315 إلی 331 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیساختن گراییآموزش علوم تجربیالگوی پنج مرحله ای طراحی آموزشی 5Eدانش آموزان سال چهارم ابتدایی