-
1.
مؤلف : معصومی جهانگیرلو، رحمان ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ همتینژاد، مهرعلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1398، دوره بیست و سوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتقلید برندشباهت درک شدهذهنیت مصرف کننده
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
3.
مؤلف : زارع پور نصیرابادی، ابراهیم ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنايیج، اسداله ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 189 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفهویت جنسیتیهویت شخصیوفاداری به برندسبکهای تصمیمگیری خرید