-
1.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ خیری، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1397 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 36 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداسکیزوفرنی برندابهام نسبت به برندتئوری داده بنیاد
-
2.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه
-
3.
مؤلف : طهماسبی فرد، حمید ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 165 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:برندتصویر برندهویت برندنظریه دادهبنیاداسکیزوفرنی برنداسکیزوفرنیشناساییمصرفکنندگانرفتاریSchizophreniaعاطفی