کلمة المفتاح ارزش مالی برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی خیابانی، غلامرضا ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت استراتژیکجایگاه سازی برندتعمیم برندارزش مالی برندقدرت برندبرنـدتعمیممدلبـین المللـیBrandقدرت
-
2.
مؤلف : خیری، بهرام ؛ ملکیان، شبنم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1393 - شماره 22 (23 صفحة - من 117 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتماد به برندهویت برندوفاداری رفتاری برندوفاداری نگرشی برندارزش مالی برندرضایت از برندارزش لذتگرایانه