-
21.
مؤلف : وطندوست، بابک ؛ امامی، سید مجتبی ؛ دیواندری، علی ؛ تهرانی، رضا ؛ كاتب مسؤول : امیری، علی نقی ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»زمستان 1398 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 67 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونرهبری سیاستگذاری عمومیفرآیند سیاستگذاری عمومی
-
22.
مؤلف : استیری، مهرداد ؛ دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 295 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبانک ملتبخش ها و سیستم های هماهنگپاسخ هوشمندرفتـار هوشمندبانکبازاراطلاعاتکارکنانشناسایی
-
23.
محاضر : دیواندری، علی ؛
مجلة:بخارا»مهر و دی 1391 - شماره 89 و 90 (3 صفحة - من 436 إلی 438 )
-
24.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ البرزی، محمود ؛ دیواندری، علی ؛ رادفر، رضا ؛ كاتب مسؤول : موسیخانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science (38 صفحة - من 27 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:انتظار عملکردزنجیره بلوکیگرایش فردی به اعتمادضمانتهای ساختاریتناسب فناورانه-وظیفهای
-
25.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ فتحی، هانیه ؛ ابراهیم زاده، نوشین ؛ كاتب مسؤول : هاشمی، محمد صادق ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 38 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینقشه سفر مشتریکانال ارائه خدمتمطالعه موردی؛تحلیل تم(مضمون)مشتریمشتریانبانکتجربهسفر مشتریگلوگاه
-
26.
مؤلف : دیواندری، علی ؛
مجلة:کیهان کاریکاتور»تیر 1372 - شماره 16 (1 صفحة - من 5 إلی 5 )
-
27.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ حقیقی، محمد ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصادی (دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1390 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خرید مشتریان اینترنتیعواملمدل معادلات ساختاریبانکداری اینترنتی
-
28.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ الهیاری، اشکان ؛ براری، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره جدید - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندارزش ویژه برندمدیریت راهبردی برندپیادهسازی راهبرد ایجاد برندشناساییراهبردیمدیریت راهبردیپیادهسازیتصورارزش ویژهارزشتصویر سازمانی
-
29.
مؤلف : دیواندری، علی ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»شهریور 1397 - شماره 153 (2 صفحة - من 10 إلی 11 )
-
30.
مستمع المقابلة : دیواندری، علی ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»خرداد 1397 - شماره 152 (3 صفحة - من 11 إلی 13 )