-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1401- شماره 117 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنظریههای بازاریابیمسیر نظریه
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
3.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مجهولرفتار مصرف کنندهانضمامسرنمونتصميم گيری خريدسبک خريدبانوان شاغل و غير شاغلگذراييپيش زمينهپس زمينهگذراییفعلمفعولفارسیجملهمتعدیزبانگـذرایی
-
4.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسگر حلوایی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خرده فروشيرفتار مصرفكنندهسبك تصميمگيريمدل اسپرولز و كندالسبکمشتریان