-
1.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
2.
مؤلف : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه