-
1.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : ماه آورپور، فهیمه ؛ باقرنژاد حمزه کلایی، محمد ابراهیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 163 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتفناوریهای نوینفناوری واقعیت افزودهتحلیل تبلیغاتمدل پنج وجهی تبلیغاتپژوهشفناوری نوینرسانه
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ شرفی، وحید ؛ آقایی، هادی ؛ محمدیاری، زهره ؛
مجلة:سیاست دفاعی»پاییز 1395 - شماره 96 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 183 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات محیطیدشمن شناسیتبلیغات رسانه ایتبلیغات ویروسیدشـمنرسانهای
-
3.
كاتب مسؤول : فیض، داود ؛ مؤلف : علی پور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1401 - شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنتنوگرافیASMRپرسونای برندهـاهــابــابـهبـابــربرنـدبــه