-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف: ب/ISC (31 صفحة - من 4 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطبازارمشتریویروس
-
2.
مؤلف : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف: ب/ISC (31 صفحة - من 69 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافمحیط سیاسیمحیط فرهنگیبرندینگمحیط اقتصادیپتانسیل بازارمتغیر جغرافیاییکشــوربـاکشـورهـا
-
3.
كاتب مسؤول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 التصنيف: ب/ISC (29 صفحة - من 94 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان
-
4.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف: ب/ISC (25 صفحة - من 22 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیپاسخ به تبلیغاتادراک از مرتبط بودن تبلیغاتادراک از ارزش تبلیغاتپیوندهای اجتماعی
-
5.
مؤلف : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (24 صفحة - من 170 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صادراتزعفراناستراتژی بازاریابیمدلسازی تفسیری ساختاریرویکرد سبزبازار
-
6.
مؤلف : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف: ب/ISC (26 صفحة - من 180 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
7.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (15 صفحة - من 74 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبیبیمه عمربخش بندی بازار
-
8.
مؤلف : زمانی، زینب ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ زرندیان، ندا ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف: ب/ISC (32 صفحة - من 265 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیتصویر مقصدتلگرامانتخاب مقصددرگیرسازی
-
9.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : سنگری، نگین ؛ امامعلی پور، زهرا ؛ خسروی، سامیه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف: ب/ISC (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار منبع توصیههای الکترونیکیکیفیت توصیههای الکترونیکیکمیت توصیههای الکترونیکیویژگی دریافتکننده توصیههای الکترونیکیتصویر ذهنی برندهـادانشگاه الزهرابـهتصـویر ذهنیبـادانشـگاه
-
10.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ قدرت آبادی، لیلا ؛ شفیع، شکوفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1398، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف: ب/ISC (18 صفحة - من 357 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشیادگیری سازمانیسرمایه مشتریتعهد مدیران ارشدمدیرانمدیریت دانش و یادگیری سازمانیکارکنانبازار