-
1.
مؤلف : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
2.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ علامه، سیّد محسن ؛ اسدی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنیرضایت گردشگرتناسب خودتجربه گردشگرنیّت های رفتاری