-
1.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ کریمی علویجه، محمد رضا ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:صفات اخلاقیارزش ویژه برندابعاد شخصیت برندارزش ویژهشخصیت
-
2.
مؤلف : سلگی، امید ؛ اخوان، مریم ؛ كاتب مسؤول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 43 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدارزش ویژه برندراهبرد تهاجمیراهبردهای توسعه محصول
-
3.
مؤلف : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غدیری، علیرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ بازرگان، کاوه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1395 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 11 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتارزش ویژه برندنظریهپردازی دادهبنیاداقتصادهای نوظهورشرایط ارزش ویژه برند شرکتیبازار شرکتی
-
4.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ بلاغی اینالو، محمد حسین ؛ عطایی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 755 إلی 772 )
الکلمات المفتاحية:تلفن همراهتصویر شرکتارزش ویژة برندترفیع پولیترفیع غیر پولیترفیعاتارزش ویژةتبلیغاتکیفیت ادراکشده