-
1.
مؤلف : فربودنیا، بابک ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛ سلطانیفر، محمد ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 34 و 35 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (13 صفحة - من 7 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریشبکههای اجتماعی مجازیارزش ویژه برندمدل کندوی عسل
-
2.
مؤلف : هاشمی، شهناز ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1392 - شماره 92 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:برندشبکههای اجتماعی مجازیبرندینگخانواده وبهای هوشمندبازاریابی شبکههای اجتماعیبازاریابی هوشمند
-
3.
مؤلف : زینلی، حنانه ؛ مظفری، افسانه ؛ كاتب مسؤول : سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1400 - شماره 55 (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعی مجازیرسانههای اجتماعیشبکههای اجتماعی موبایلیروزنامهنگاری شبکهایصنعت روزنامهنگاری
-
4.
كاتب مسؤول : فربودنیا، بابک ؛ مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ سلطانی فر، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1395 - شماره 63 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 13 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:راهبردمعادلات ساختاریشبکه های اجتماعی مجازیارزش ویژه برندمدل کندوی عسلاهوشزیبانکهه