-
1.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : دهقان منشادی، ساجده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 191 إلی 209 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمکسبوکار اینترنتیراهبردهای موفقیتمشتریاینترنتیمشتریانرشدمدلسیستم
-
2.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
3.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:TOPSIS فازیDEMATEL فازیمدیریت ارتباط با مشتری،ANPفازیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفازیمشتریانعملکردفناوریشناساییماتریس