پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ سعیدی، محمودرضا ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شبکهعملیات شبکهمنابع شبکهعملکرد بین المللی شرکتهای صادراتی و وارداتیشبکهشبکهاطلاعاتاطلاعات
-
مؤلف : اکبری، محسن ؛ نوع پسند اصیل، سید محمد ؛ امیری، نازنین ؛
(14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:Searchجستجوخرید آنیخرید آنلاین آنیخرید آنلاینهیجانهای مصرف کنندهمصرفکنندگانمصرفکنندگانخرید آنلاینخرید آنلاینهیجانهای مثبتهیجانهای مثبت
-
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ طاهرپور کلانتری، حبیب اله ؛ خوش نشین لنگرودی، محمد رضا ؛
(20 صفحة - من 35 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدقصد تحریمسبک تصمیم گیری مصرف کنندهمصرف کننده و مصرف کنندگان تهرانمصرفمصرف
-
مؤلف : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
(14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه
-
مؤلف : شاهبندرزاده، حمید ؛ خسروی لقب، زهره ؛
(18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمصرف کنندهMarketingconsumerنگرش به تبلیغاتپژوهشپژوهش
-
مؤلف : کاظمی، علی ؛ صفری، علی ؛ اعرابی، سهیلا ؛
(16 صفحة - من 87 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل محیطیتجاری سازی دانشampشرکت های زایشی دانشگاهیشهرک علمی وتحقیقاتی اصفهاندانشدانشدانشگاهدانشگاهشرکتهای زایشیشرکتهای زایشیفناوریفناوری
-
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ فارسی راد، امیر ؛
(18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدتلفن همراهوفاداری به برندارزش ویژه برندشهرستان اهوازتجربه مشتریویژگی های محصولcellphoneارزش ویژهارزش ویژهتلفن همراهتلفن همراه
-
مؤلف : شیبانی، حسن ؛ شایسته، کیوان ؛
(22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهعوامل تاثیرگذار بر رفتار مصرف کنندهقدرت خرید خانوارواکنش مصرف کنندهمواد شوینده و پاک کنندهمصرفمصرفکاهش قدرت خریدکاهش قدرت خریدمصرفکنندگانمصرفکنندگان
-
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ یاوری، زهرا ؛ قربانیان، پریسا ؛
(18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:ارزش خردهفروشیآگاهی از خردهفروشتداعیهای خردهفروشتصویر ذهنی فروشگاهیکیفیت درکشده خردهفروشوفاداری به خردهفروشفروشگاهخردهفروشخردهفروشمشتریمشتری
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ زندوی، محدثه ؛
(22 صفحة - من 161 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:نمایشگاه تجاریمنابع شرکتقابلیت های شرکتاهداف حضور در نمایشگاهغرفهغرفهپژوهشپژوهش
-
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ امتی، آزاده ؛ راستاد، سید آرمان ؛
(16 صفحة - من 183 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریBrandقطبیت نام و نشان تجاریبازار گوشی تلفن همراهقطبیقطبیسونیقطبیتقطبیتمشتریانمشتریانپژوهش
-
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
(19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه