-
1.
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ آقازاده، هاشم ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 157 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرقصد خرید مجددارزش ادراکشدهارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ قلی پور، رحمت الله ؛ بخشی زاده، الهه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری برندشخصيت برندقصد خريد مجددبيمه عمربیمهشخصیتمشتریوفاداریشرکت بیمه سامانمشتریان