-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛ سعیدا اردکانی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندجذابیت سازمانیبرند کارفرماتمایل افراد جویای کارمدلسازی معادله ساختاریمدلارزش ویژهسازمانپژوهشبازار کاربرازشکار
-
3.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ ایزدی، حمید ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 146 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتجارت الکترونیکارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخرده فروشی آنلایندیجی کالا