-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف: العلمية - النشرية/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:معرفت»اردیبهشت 1392 - شماره 185 التصنيف: العلمية - النشرية/ISC (8 صفحة - من 57 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:مديريت اسلامىسبك زندگى اسلامىمديريت مبتنى بر كرامت انسانىالگوى تكريم كرامت انسانىمدیرانکرامت انسانیمدیریتکارکناناسلامیسازمانخدارضایت خداوند