-
1.
مؤلف : اسدی، علی ؛ خزائی پول، جواد ؛ توکلی، هدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریمشتریانارزش ادراک شدهنگرش به برندتناسب شخصیت برند
-
2.
مؤلف : رنجبریان، بهرام ؛ خزائی پول، جواد ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»تابستان 1392- شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراکرضایتمدیریت شهریگردشگری شهریارزش ادراک شدهدرگیری ذهنی