-
1.
مؤلف : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:چارچوب مفهومیاکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلپژوهشارایه
-
2.
مؤلف : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 143 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
3.
كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛ مؤلف : عبدالمحمد سقا، معین ؛ فرودی، پانته آ ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بیناییبازاریابی حسیبویاییرنگ پسزمینهتصویرسازی رایحهتجربۀ حسیحسیرنگتصویرسازی
-
4.
كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛ مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ میرزایی، بهنام ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 211 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کلامی الکترونیکاستارتاپ های گردشگرینوآوری فرایند خدماتنوآوری سیستم های فناورانهخلق ارزش مشترک
-
5.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
6.
مؤلف : سیدامیری، نادر ؛ هندیجانی فرد، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 59 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییمزیّت رقابتیشایستگی تجاریسازی فناوریمزیّت هزینهمزیّت تمایز