-
1.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ کلابی، امیرمحمد ؛ مهرابی، روزا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (19 صفحة - من 52 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیفرایند تصمیمگیریتصمیم گیری کارآفرینانهکسب و کارهای کوچک و متوسط کارآفرین
-
2.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1391، دوره جدید - شماره 10 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکسب وکارهای کوچک و متوسطراهبرد های کارآفرینانهراهبرد های نوآورانه
-
3.
مؤلف : مبارکی، محمد حسن ؛ رضائیان، علی ؛ مهرابی، روزا ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»بهار 1391 - شماره 15 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 7 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:فرایند تصمیم گیری کارآفرینانگزینه های ابتکاری تصمیم گیریگروه کانونی
-
4.
مؤلف : مبارکی، محمد حسن ؛ رضاییان، علی ؛ مهرابی، روزا ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (21 صفحة - من 125 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینانتصمیم گیریپیچیدگی شناختی
-
5.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1391 - شماره 18 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینانبازاریابی کارآفرینانهاعتقادات مذهبی-اسلامیآمیخته ی بازاریابی کارآفرینانهاسلامیکارآفرینان برترمشتریان