-
1.
مؤلف : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
2.
مؤلف : عابدینی، حسن ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1400 - شماره 10 (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکردبهره برداریاکتشافدوسوتوانیسازمانعملکرد سازمانیدوسوتوانی سازمانیمحصول
-
3.
مؤلف : عسگری، سعید ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکایی، محسن ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»زمستان 1396 - شماره 36 التصنيف A+ (Azad University/ISC (12 صفحة - من 71 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مدل مارکوف پنهانشاخص قیمتی بی ای ال 20مدل های تکنیکال برای پیش بیتی قیمت سهامالگوریتم خو بندی کا میانگین
-
4.
مؤلف : غلامی، زهرا ؛ یزدانی، ناصر ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1395 - شماره 31 (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ترجیح نام تجاریمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراکشده نام تجاریهویت پذیری مشتری از شرکت
-
5.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ مشتاقی، یوسف ؛
مجلة:تحقیقات مالی»زمستان 1395، دوره هیجدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 735 إلی 752 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریسرمایهگذاریمالی رفتاریخطای ادراکیسرمایهگذارانخطاهای ادراکیپژوهش
-
6.
مؤلف : قاضی زاده، مصطفی ؛ طباطبایی جعفری، سیده فائزه ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 192 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرقابت پذیریوفاداری مشتریکیفیت خدمات الکترونیک
-
7.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ یوسفی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1399 - شماره 100 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 63 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بین المللقابلیت های بازاریابی اینترنتیجهت گیری استراتژیک بین المللرشد بازارهای صادراتی
-
8.
مؤلف : بهمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 85 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه
-
9.
مؤلف : جوان حصارشنه، افسانه ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»تابستان 1401- شماره 10 (17 صفحة - من 196 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:نگرش رفتارینگرش شناختیراهبردهای تبلیغات تلویزیونینگرش احساسمصرفکنندگان زن
-
10.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )