-
1.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریاطلاعاتضوابط اخلاقیتوسعهصنعت گردشگریتوسعه گردشگریسنتجامعه
-
2.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ قضاریان، گریگور ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (30 صفحة - من 139 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:انگاره مقصد گردشگریفرایند شکل گیری انگاره مقصدمدل در شکل گیری انگاره مقصدویژگی های اثرگذار مقصد در شکل گیری انگاره
-
3.
مؤلف : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 49 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
4.
مؤلف : پورفرج، اکبر ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ علی پوریان زاده، راحیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه ادراکیارزش ویژه مبتنی بر رابطهرضایتمندی
-
5.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ هاشم زاده، ژاله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1393 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:توسعه ی گردشگریگردشگری موسیقیموسیقی محلیموسیقی آذربایجان (عاشیقلر)گردشگریتوسعه گردشگریجذب گردشگرمقصد
-
6.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اعتمادی، گلنوشا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز و زمستان 1390 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی اکتشافیوفاداری الکترونیکیکیفیت الکترونیکی ادراک شدهارزش الکترونیکی ادراک شدهنگرش نسبت به خرید الکترونیکیوفاداری الکترونیکی نگرشیالکترونیکیمشتریاینترنتیوفاداریمشتریانگردشگریوبسایت
-
7.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد