-
1.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 359 إلی 367 )
الکلمات المفتاحية:هویتبرندباشگاهارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برندآگاهی از برندارزش ویژه برندباشگاه
-
3.
مؤلف : قربانی آسیابر، مجتبی ؛ راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : نادری نسب، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1399- شماره 37 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 11 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:هویتبرندارزش ویژه برندباشگاه
-
4.
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، سوده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحة - من 71 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده
-
5.
مؤلف : راه چمنی، احمد ؛ صادقی آذر هریس، فرشته ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه مطلوبیتارزش ویژه رابطهقصد خرید مشتریانشرکت های لیزینگچارچوب ارزش ویژه مشتری