-
1.
مؤلف : راستی، فرشته ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ پوررضایی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (55 صفحة - من 75 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:روش تلفیقیشبکههای اجتماعیمشارکت مصرفکننده با برندبرنــدبرنـدبــابـامصـرفمشارکتمصــرفبـهبــه
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ راستی، فرشته ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1393 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 65 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:اثرگذاری تبلیغات اینترنتیدرجهی درگیری کالاطراحی محتوای تبلیغاتنگرش مثبت به تبلیغاتوب سایت انتخابی برای انتشار تبلیغاتتبلیغاتگردشگریوباطلاعاتوبسایتتبلیغات اینترنتی