-
1.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:پویایی رابطهچرخۀ عمر رابطهمنافع رابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکداریمشتریمشتریانمنافعرابطهبرنامههای بازاریابی رابطهمندبانکادراکمرحلۀ
-
2.
مؤلف : عالی، صمد ؛ میرابی، وحید رضا ؛ زارع، شهرام ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت رابطهرابطه گراییراهبردهای سرمایه گذاریواکنش های مشتریان