-
1.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ جاقری، زهرا ؛ احمدی، ایوب ؛ نصرالهی وسطی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1392 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 163 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:دولترقابتتقاضاشانسمدل الماس پورترصادرات سنگ
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 559 إلی 585 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویارزش طول عمر مشتریانمدل ال ار اف امالگوریتم کی–میانگین (K-Means)
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 473 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
-
4.
مؤلف : کرم پور، عبدالحسین ؛ مسعودی، نازنین ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1397- شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 185 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریسرمایه ساختاریسرمایه رابطهایتسهیم دانشنوآوری سازمانی
-
5.
مؤلف : مردانی گیوی، اسماعیل ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ جواهردشتی، فرانک ؛
مجلة:تدبیر»اردیبهشت 1382 - شماره 132 (3 صفحة - من 67 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و متوسطصنایع کوچک و متوسطبنگاههای کوچک و متوسطبنگاههااقتصادیصادراتتعداد کارکناناجتماعی
-
6.
مؤلف : علوی، سیدمسلم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ پورموردینی، الهه ؛ مسعودی، نازنین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 827 إلی 854 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیخوشهبندیفروشگاه فست فودمصرف فست فودویژگی های فروشگاه فست فودکارکنانفروشگاهمشتریانفسـت فـودمصرفروشمحصولاتعاملفست فودها
-
7.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره جدید - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برند چینیعوامل موثر بر برندگریزینگرش به برندگریزیقصد برندگریزی
-
8.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1393 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 95 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری رفتاری به برندمزایای برندبرند پارس خزررضایتمندی از برندمشتریوفاداری رفتاری مشتریرضایت مشتری
-
9.
مؤلف : راسخ، میلاد ؛ رونقی، محمدحسین ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : اقتصادی فرد، محمود ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 183 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسبوکارروش پژوهش آمیختهدورههای آزاد انبوه بر خط
-
10.
مؤلف : یزدی جوشقانی، مصطفی ؛ محمدی، مهدی ؛ ترک زاده، جعفر ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 65 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاهآموزش عالیبرندسازی دانشگاهیفراترکیب نظریهسازهـابـابرندســازیهــابــابرندســازی دانشــگاه