زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : احمدی الوار، زهرا ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
(28 صفحة - من 689 إلی 716 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگارزشارزش ادراکشدهعملکرد مشتریفرهنگ فروشکارکنانمشتریمشتریانبانککارکنان بانکبـا
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ جلالی، سید حسین ؛
(22 صفحة - من 717 إلی 738 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزشیاعتمادتئوری نهادیشراکت راهبردیرویههای حقوقیبـهپیمانکاریپژوهش
-
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛
(24 صفحة - من 739 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییقابلیت بازاریابیفرهنگ سازمانی دنیسونگرایش به فناوریعملکرد کسبوکاربازاربازاریابیفرهنگ سازمانیقابلیتقابلیـت هـای بازاریـابیعملکرد
-
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهر ؛ محمودزاده، احد ؛
(24 صفحة - من 763 إلی 786 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنظریه دادهبنیادرسانههای اجتماعیبانک پارسیانتبلیغات آنلاینمشتریبانکمشتریاناطلاعاتمدلاجتماعی
-
مؤلف : طالب نژاد، عاطفه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ بیدرام، حمید ؛ سماواتیان، حسین ؛
(20 صفحة - من 787 إلی 806 )
الکلمات المفتاحية:شکلکهنالگوشخصیت برندمعنای برندهویت دیداریکهن الگوهااشکال هندسیتداعیاتشخصیتتقارنبـه
-
مؤلف : علوی، سیدمسلم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ پورموردینی، الهه ؛ مسعودی، نازنین ؛
(28 صفحة - من 827 إلی 854 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیخوشهبندیفروشگاه فست فودمصرف فست فودویژگی های فروشگاه فست فودکارکنانفروشگاهمشتریانفسـت فـودمصرفروشمحصولاتعاملفست فودها
-
مؤلف : فلاح، محمدرضا ؛ جامی پور، مونا ؛ طاهری، غزاله ؛
(22 صفحة - من 855 إلی 876 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییرتحلیل شبکهایظرفیت تغییر سازمانیتجارت اجتماعیوبمدیرانسازمانی
-
مؤلف : مهرنوش، مینا ؛ طهماسبی، داریوش ؛
(21 صفحة - من 905 إلی 925 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیبرندتصویر برندارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندتصویرارزش ویژةخریدارانپژوهشبازاربـه