-
1.
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
2.
مؤلف : معینی، حسین ؛ فتاحی، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تئوری مفهوم سازی بنیادیاعتیاد به خریدجنبه ی تاریک رفتار مصرف کنندهرفتارهای مصرف اعتیادیفراخریدمدلمدلزنانزنانرفتاررفتارپژوهشپژوهش