بهار 1398 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : برادران، وحید ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بهینه سازیتئوری بازی هاراهبرد بهینة بازاریابیمحصولات مصرفیمولفه هایبازاربازاریابیراهبردراهبردهایبازیکنانتخابمحصولاترقیب
-
مؤلف : خالقی، عاطفه ؛ معینی، حسین ؛ جامی پور، مونا ؛
(20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرصتها و چالشهابازاریابی رسانههای اجتماعیرسانة اجتماعیرسانههای اجتماعیاطلاعاتبازاریابی رسانة اجتماعیچالشهایشناساییمخاطب
-
مؤلف : کاظمی، نسترن ؛ کمالی، احمد ؛ بزرگی امیری، علی ؛
(17 صفحة - من 39 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:قیمت گذاریتاپسیسفرایند تحلیل شبکهایتصمیم گیری چندشاخصهعدم قطعیت فازی بازهایقیمتفازیفرایند تحلیل شبکهای فازیوزنتعیین قیمتخدماتمعیارها
-
مؤلف : مفاخری، خدیجه ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛
(18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:خدماتیشدن تولیدکنندهطبقهبندی خدماتپیوستار خدماتسیستمهای خدمت | محصولخدماتمحصولکسبوکارمشتریصنعتی
-
مؤلف : بلوچی، حسن ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ فیض، داود ؛ حسنقلی پور یاصوری، طهمورث ؛
(24 صفحة - من 95 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییشدت رقابتآشفتگی بازارآشفتگی فنیقیمتگذاری راهبردی (استراتژیک)قیمتبازاررقابتعملکرد شرکتبازاریابی
-
مؤلف : رحیمنیا، فریبرز ؛ رمضانی، یوسف ؛ زرگران، سحر ؛
(20 صفحة - من 213 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرندهنجارهای ذهنیقصد خریدرسانههای اجتماعیاطلاعاتکاربران
-
مؤلف : چشمه سهرابی، مظفر ؛ پشوتنیزاده، میترا ؛ عروجی، زینب ؛
(15 صفحة - من 233 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانبازاریابیکتابخانههای دانشگاهیابعاد بازاریابیکالاها و خدمات کتابخانهایبازاراطلاعاتخدماتپژوهش