بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ داورپناه کیاسرایی، فاطمه ؛
(16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی سبزفرهنگ زیست محیطیحمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطیعملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی
-
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ اسماعیلیان، امیربهمن ؛
(20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویوفاداریخوشهبندیLoyaltyباشگاه مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریان
-
مؤلف : بحرینی زاده، منیژه ؛ رجبی، آزاده ؛
(20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیمؤلفههای بستهبندی محصولقابلیت استفاده مجدد از بستهبندیسطح پایین درگیری ذهنی مصرفکنندهمصرفکنندهمصرفکنندهبستهبندی محصولبستهبندی محصول
-
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
(16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
مؤلف : رئیسی، مهناز ؛ شریفی، سعید ؛ طغرایی، محمدتقی ؛
(26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:مدرفتار مصرف کنندهلباسبرندBrandمدگراییمصرف و مصرف گراییFashionDressمصرفمصرفصنعت مد لباسصنعت مد لباسپوشاکپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان
-
مؤلف : معینی، حسین ؛ فتاحی، سحر ؛
(22 صفحة - من 121 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تئوری مفهوم سازی بنیادیاعتیاد به خریدجنبه ی تاریک رفتار مصرف کنندهرفتارهای مصرف اعتیادیفراخریدمدلمدلزنانزنانرفتاررفتارپژوهشپژوهش
-
مؤلف : شهیدی، آمنه ؛ یاوری، کاظم ؛ دهقان دهنوی، محمد علی ؛ حیدری، حسن ؛
(18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تابع کاب داگلاسکارایی هزینهعملکرد بازاریابیتحلیل مرز تصادفیبانکبانککاراییکارایی
-
مؤلف : امیدی، فریدون ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛
(18 صفحة - من 161 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییعملکرد اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتواکنشهای مصرفکنندهبرازش
-
مؤلف : طوطیان اصفهانی، محمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛
(22 صفحة - من 179 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتری مداریبازار محوریکیفیت درک شدهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریمشتریمحوریمشتریان
-
مؤلف : فرخی، سرور ؛ تیمورپور، بابک ؛
(20 صفحة - من 201 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیتحلیل عاملی اکتشافیارزش درک شدهارزش پیشنهادیارزش مورد انتظار مشتریانمشتریمشتریمشتریانمشتریانشناساییشناسایی
-
مؤلف : احمدی آبکناری، فاطمه ؛ احدزاده قناد، شیرین ؛
(16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل RFMارزش حیات مشتریخوشه بندی مشترکینمشتریمشتریمشتریانمشتریاناطلاعاتاطلاعاتMeansMeans