-
1.
مؤلف : فردوسی، شهرام ؛ ملایی، فاطمه ؛ حاجی پور، بهمن ؛ بابايی فرج اباد، مهدیه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 172 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:فراروشمجلات داخلینزدیکی بینی در روش هاپژوهش های بازار یابی
-
2.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی