-
1.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
2.
مؤلف : صادقی، فرزاد ؛ حمیدیزاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:فناوریفناوری نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
3.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقایوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 219 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرشاثربخشیبانک دیاطلاعاتاثربخشی تبلیغاتمخاطبفرضیه
-
4.
مؤلف : ثانوی فرد، رسول ؛ بندزن، عباس ؛ اداره حیدرآبادی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رشیدی، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1398- شماره 99 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 90 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیوفاداریکلید واژهها: پذیرش سودمندی اپلیکیشن موبایل
-
5.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره جدید - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 109 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bعملیات و فرآیند بازاریابی B2Bمدیریتسازماندیجیتالمشتری
-
6.
مؤلف : داداشی، علیرضا ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : حمیدیزاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریسهم از بازاربازاریابی م توابازار هدبازاربانکبازاریابی محتوامشتریکدمدل
-
7.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخاب
-
8.
مؤلف : صادقی، فرزاد ؛ معروفی، فخرالدین ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 32 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تکنولوژی(فنآوری)تکنولوژی نرم تجاریبازاریابی آنلاین
-
9.
مؤلف : احمدی، اسماعیل ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ فتحی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : ملکی، محمد حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 59 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:آیندهپژوهیسناریونویسیپیشرانهای کلیدیرویکرد نرمسناریوهای باورپذیر
-
10.
مؤلف : فروزنده، محمدرضا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 170 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:الگوبانک صادرات ایرانبازاریابی کارآفرینانه بینالمللیاستارت آپهای خدمات بانکی