-
1.
مؤلف : پناهی وانانی، ماندانا ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادوفاداریخدمات لذت بخش
-
2.
مؤلف : میرا، سید ابوالقاسم ؛ پناهی وانانی، ماندانا ؛ پناهنده، امیر حسین ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادارزش های مشترککیفیت ارتباطاتتبلیغ های شفاهیمشتریبانکمشتریانبازاریابیپژوهش
-
3.
مؤلف : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits
-
4.
مؤلف : فراهانی، حسن ؛ شعبانی، رضا ؛ غفاری، هادی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (16 صفحة - من 63 إلی 78 )