-
1.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت خدمات درک شدهبحران کروناابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک