-
1.
كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 145 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:تخریب خلاقآشفتگی بازارسرعت نوآوریایجاد مزیت رقابتی شرکتیصنعت کالاهای تند مصرف
-
2.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : محبی، عادل ؛ شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارتباطوفاداری برندوابستگی برندجاذبه تبلیغاتیجذابیت شخصیت برندبرنامه 90
-
3.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتپسیاقتصاد اشتراکیقصد استفاده مجدداشتراکیمشتریاعتماد
-
4.
كاتب مسؤول : مکی زاده، وحید ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛ نکویی زاده، مریم ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 50 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کووید-19سطح سازمانیسطح خانوادگیسطح فردیدورکاری
-
5.
مؤلف : شراعی، فاطمه ؛ کلابی، امیرمحمد ؛ خدادادحسینی، سیدحمید ؛
مجلة:مدیریت سرمایه اجتماعی»پاییز 1398، دوره ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 305 إلی 325 )
الکلمات المفتاحية:حاکمیت شرکتیمسئولیت اجتماعی شرکتیخلق ارزش مشترکتوسعة پایداری شرکت
-
6.
از خلق ارزش شخصی تا خلق ارزش اجتماعی: دیدگاه کارآفرینان اجتماعی برتر ایرانی با رویکرد خلق ارزش مشترک
كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛ مؤلف : شراعی، فاطمه ؛
مجلة:برنامه ریزی رفاه و توسعه اجتماعی»تابستان 1401 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 48 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:خلق ارزش مشترکارزش شخصیارزش اجتماعیکارآفرینی اجتماعی
-
7.
مؤلف : شراعی، فاطمه ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ كاتب مسؤول : کلابی، امیرمحمد ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 421 إلی 440 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهنوسازی استراتژیکخلق ارزش مشترکپایداری شرکتیسبک رهبری کارآفرینانهبازاریابیشـرکتبـابازاریابیکارآفرینانهبـهکارآفرینانـه